Fekete Sámuel

fekete sámuel

Fekete Sámuel vagyok, mérnökinformatikus hallgató és hobbi webfejlesztő


Saját projektjeim

Ezeken a projekteken főleg azért dolgoztam, hogy jobban megismerjek egy-egy technológiát, de felhasználói visszajelzések alapján elmondhatom, hogy sikerült hasznos alkalmazásokat készítenem.

Orienteering.rate

Kétnyelvű tájfutóverseny értékelő webes alkalmazás. A felhasználók maguk vihetnek fel vagy importálhatnak versenyeket, amiket mindenki értékelhet négy szempont szerint, valamint szöveges hozzászólást is írhatnak. A Flask nevű Python keretrendszerrel készült.

Felhasznált technológiák:

python logo
Python
flask logo
Flask

javascript logo
JavaScript
orienteering.rate felület
énekeskönyv felület

Online énekeskönyv

Single-page alkalmazás a helyi keresztény gyülekezet számára, amivel könnyedén lehet dicséreteket vetíteni. Admin hozzáféréssel vihetők fel új dalok, a régiek szerkeszthetőek. Minden látogatható többféle vetítési mód közül választhat, gyors kereső segítségével hamar megtalálja a kedvenc dalát, de az se baj, ha több ilyen van, hiszen van lehetőség lejátszási lista készítésére is. A backend Django, a frontend React alapú.

Felhasznált technológiák:

python logo
Python
django logo
ReactJS

Egyetemi projektek

Ezek az alkalmazások a BME-VIK mérnökinformatikus szak valamely tárgyához készültek beadandónak, így mindegyikhez készült részletes dokumentáció is.

Útvonalválaszt-O

Az általam készített játékban az a feladatod, hogy megtaláld a legrövidebb utat a rajt és a cél között. A bal felső sarok a rajt, és 20 másodperced van eljutni a célba, ami a jobb alsó sarok. A karakteredet egy “o” karakter jelzi, ezt kell a nyilakkal eljuttatnod a célba, a lehető legrövidebb úton. Ha elértél a célba, a program kiszámolja az ideális útvonalat, és az alapján pontozza a teljesítményed, hogy a te útvonalad mennyivel volt hosszabb. A játék öt előre elkészített szintet tartalmaz, de te is készíthetsz új pályákat, amiken a program szintén képes megtalálni az ideális útvonalat. A játék valójában a városi tájfutás egy részét egyszerűsíti le és gyakoroltatja, hiszen tájfutóként is az egyik legfontosabb dolog, hogy a lehető legjobb útvonalat válaszd.
A játékot C-ben írtam, ezért ahhoz, hogy kipróbáld, a saját gépeden kell fordítanod a C forráskódot minGW-vel. Githubon a forráskód mellett találsz felhasználói és programozói dokumentációt is.

Útvonalválaszt-O
Autópálya forgalma

Autópálya forgalma

Egy egysávos autópálya forgalmát modellező C++ program. A felhasználó állítja be az autópálya hosszát és hogy hány autó legyen rajta. Az autók folyamatosan gyorsulnak, ha van előttük hely, de időnként fékeznek egyet, ami dugót okozhat mögöttük.


Kir-Dev projektek

A Kollégiumi Információs Rendszer Fejlesztői és Üzemeltetői – röviden Kir-Dev – a BME VIK hallgatóiból álló webfejlesztő csapat. Jelenleg újonc tagja vagyok ennek a csapatnak, ahol egy jó közösségben tanulhatok rengetek újat a webfejlesztésről, és közben a Schönherz kollégium lakói számára hasznos alkalmazások készítésében vehetek részt.

TanulóSCH

Az alkalmazás elsődleges célja, hogy a Schönerz kollégium lakói könnyedén megtalálják a legközelebbi szabad tanulószobát, és lefoglalják azt. Ezen kívül partnereket is segít találni közös tanuláshoz. Az én munkám a projetkben aránylag kevés, de én készítettem el az email értesítés rendszert, valamit több kis funkciót, mint például a hibajegyek és a csoportok csoportosítását különböző szempontok szerint. A backend NodeJS és ExpressJS alapú, a frontend fejlsztést Pug és TailwindsCSS segíti.

TanulóSCH felület

Felhasznált technológiák: